maandag 4 mei 2009

Weerkoffer

Maandag 20 maart, net voor de stage van april, mocht iedereen zijn / haar eigen weerkoffer voorstellen. In die weerkoffer moeten de volgende benodigdheden zitten:

  • Een weerkalender die gebruikt kan worden voor de eerste, tweede én derde kleuterklas.
  • Drie kindvriendelijke weerinstrumenten waarmee de kleuters zelfstandig het weer kunnen meten.
Dit is mijn weerkoffer:


Hier ziet u een foto van mijn weerkalender:





Mijn weerkalender bestaat uit drie gelamineerde A3-bladzijden, waarop vakken staan getekend, om de verschillende dagen van de week in onder te verdelen, en twee extra vakken, voorzien voor de maanden en seizoenen.



In de eerste kleuterklas heb ik zes gekleurde weerkaarten, namelijk:

  • zon
  • zon achter wolken
  • bewolkt
  • donder
  • regen
  • sneeuw

In de tweede kleuterklas worden dezelfde zes gekleurde weerkaarten gebruikt plus één nieuw symbool, namelijk:

  • hagel

Op deze afbeelding ziet u de weerkaarten van de eerste + tweede kleuterklas:


In de derde kleuterklas heb ik twaalf weerkaarten, maar deze zijn volledig verschillend van de eerste en tweede kleuterklas. Deze zijn in zwart-wit en abstracter van vorm.

Deze weerkaarten zijn:

  • lichte zon
  • hevige zon
  • zon achter wolken
  • regen
  • hagel
  • sneeuw
  • donder
  • ijzel
  • mist
  • regenboog
  • bewolkt
  • wind

Op deze afbeelding ziet u de weerkaarten van de derde kleuterklas:

Mijn drie weerinstrumenten zijn:

Een windmeter:

Als windmeter heb ik gekozen voor een strandmolentje, dus hoe sterker de wind, hoe sneller het molentje draait.

Een thermometer:


Op mijn thermometer kan je zien aan de kledingstukken naast bepaalde temperaturen welk weer het is, of het koud, warm of gewoon fris is. De kleuters krijgen zo een idee hoe warm / koud het buiten is, zonder de getallen te moeten aflezen.


Een pluviometer:




Hier kan je zien of het al dan niet geregend heeft en hoeveel. Dit kan je zien aan de wolken aan de rechterkant van de pluviometer. Je ziet vier soorten wolken, met telkens meer regendruppels naar boven toe, dus dit wil zeggen wanneer de pluviometer vol is tot aan de derde wolk, dat het toch al hard geregend heeft. Is de pluviometer vol tot aan de eerste wolk, heeft het niet echt hard geregend heeft.


Hier ziet u de volledige inhoud van mijn weerkoffer:



120 opmerkingen:

  1. hey

    ik vind jouw weerkoffer echt super!!!
    heb jij toevallig die kaartjes op pc staan?
    Of waar heb jij deze gehaald??
    je mag mij altijd mailen op:
    ellendesmedt5@gmail.com
    alvast bedankt!!!
    groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Zoals Ellen reeds schreef de weerkoffer is idd fantastisch!! Ik ben ook wel benieuwd van waar de prentjes kaartjes komen. Indien je ze op pc staan hebt en kan doorsturen zou je mij even willen mailen? eveline.derre@gmail.com

    Alvast bedankt! Groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik vind je weerkoffer ook geweldig. Net zoals de anderen ben ik ook geïnteresseerd in de prentjes. Je mag me altijd mailen waar je ze gevonden hebt of je mag ze doorsturen naar:
    pouls.nelissen@telenet.be

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste,

    ik had graag jou weerkaartjes gebruikt zowel de ingekleurde als niet ingekleurde en ook de symbolen van de dagen van de dag.. Zou je mij deze door kunnen sturen.

    In ieder geval vriendelijk bedankt
    delphine.guillemyn@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo!

    Ik vind u weerkoffer ook echt indrukwekkend!
    Ik vroeg me af waar u die prentjes hebt gevonden?
    Kunt u mij iets laten weten?
    Mijn emailadres is: etje1991@hotmail.com

    Alvast bedankt
    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo.
    Ik vind u weerkoffer ook echt super.
    Zou je me ook kunnen laten weten waar je die prentjes (de ingekleurde als niet ingekleurde en ook de symbolen van de dag) gehaald heb, of kan je ze eventueel doorsturen?
    mijn emailadres is: Sannehxx@live.be

    Toch al bedankt
    Groetjes Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo

    Je weerkaartjes zien er inderdaad super uit. Ook mij mag je deze mailen als dat mogelijk is: nelekebee@hotmail.com
    Alsvast bedankt!
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hehe

    Ik vind zoals iedereen.. jou koffer heel tof.
    Mocht je tijd hebben zou je de prenten dan ook naar mij kunnen mailen?

    guanita_C@hotmail.com

    groetjes en toch al bedankt xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd iedereen heeft het je al gezegd, en als kleuterjuf kanb ik het bevestigen, je kaartjes en weerkoffer zijn geweldig. heb je ze op pc staan, zou je ze mij dan willen doormailen. want ik ben op zoek naar leuke weerkaartjes en de symbolen van de dagen van de week, krijg volgend jaar mijn eigen klas

    charlottethijs@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey kim

    Net als de andere kan ik bevestigen dat je koffer echt geslaagd is. Het is een mooie koffer dat zeker zal aanspreken bij de kleuters. zowel de jongste met de gekleurde prenten als de oudste met de symbolen. ook als de andere meisjes hier ben ik zeer geinteresseerd in de prenten. Mocht je nog een gaatje vinden zou je die dan ook willen mailen naar mij. alvast bedankt.

    groetjes evelyn

    evelyngheldof@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Ik vind de weerkoffer echt prachtig!
    Zou het mogelijk zijn om de prentjes de gekleurde en de zwart wit prentjes door te sturen.
    delphine.21@hotmail.com

    Mvg,
    Delphine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,

    een hele leuke weerkoffer! Zou het mogelijk zijn om de prentjes (gekleurde en zwartwit) dor te sturen naar ivanka@skynet.be
    Alsook de symbolen van de dag :-)
    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Ivanka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,

    Héél mooi gemaakt!!
    Als je eens eventjes tijd hebt zou je dan die mooie weerkaartjes ook eens willen doorsturen naar mij?
    Alvast bedankt!

    Stefanieke_12@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey

    Het is idd een mooi weerkoffer.
    Zou je het zien zitten om je kaartjes in kleur en zwart wit door te sturen?
    hanneblomme290@msn.com ik zou ze gebruiken bij de start van een nieuw schooljaar in mijn klasje.

    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Kim,

    Je hebt echt prachtig werk geleverd!
    Als het gaat mag je mij de zwart-wit kaartjes van de weerkalender doorsturen en ook heel erg graag de kaartjes van de thermometer. Wil je natuurlijk iets in ruil sturen, laat maar even weten wat je nog zoekt!

    Alvast bedankt Sara
    saracreemers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    Jouw koffer is echt prachtig !!!

    Heb jij nog toevallig die prenten ? Zou je ze anders willen doorsturen ?

    Alvast bedankt

    Inge

    Ingevdp@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Kim,

    Ik ben pas afgestudeerd en het lijkt me ontzettend tof om zulke weerkalender te hebben.
    Zou je deze prentjes eventueel kunnen doormailen? Het zou echt een hulp zijn.

    Alvast bedankt en proficiat voor het prachtig geleverde werk!!

    jozefien18@hotmail.com

    Groetjes,
    Jozefien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hééj,

    De weerkalenders zijn prachtig gemaakt!
    Zoals velen al vroegen, ook mijn vraag:
    Kan je mij ook de prenten bezorgen of laten weten waar je deze gevonden hebt, ze zijn immers prachtig om te gebruiken in één van mijn toekomstige kleuterklassen. De kindjes zullen je werk zeker waarderen!

    Alvast bedankt:

    laurientjeh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Hey, jouw weerkoffer vind ik echt super, ik moet daar allemaal nog aan beginnen ben juist begonnen met kleuteronderwijs daarom ben ik al eens aan het rond neuzen, hihi..

    Maar ik had wel de vraag of je me die symbolen zou willen door mailen van je weerkalender?

    MVG Steffi

    debeuf.steffi@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeey,

    Je weerkalender is super moooi!
    Ik weet niet of je de symbolen graag naar iedereen doorstuurt, maar mocht je toch zin hebben mag je het ook naar mij sturen (sofie_verleysen@hotmail.com).
    Je koffers, muziekinstrumenten zijn ook super mooi! Een dikke dikke duim!

    Groetjes,

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik vind je kaartjes super.
    zou ik ze ook kunnen krijgen voor 3de kleuterklas en pluviometer en thermometer
    anvanhoorebeeck@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beste,
    ik ben een tweedejaars studente en als stageopdracht maken we ook een weerkalender dit jaar. hiervoor ben ik nog op zoen naar leuke prentjes, die van jou zien er super uit dus moest het je niet storen om deze door te sturen dan mag dat altijd op Brenda.Vercruysse@student.hubrussel.be
    Ik wil je altijd iets in de plaats geven als ik natuurlijk iets heb dat je zou willen. Je laat het maar weten.
    Alvast bedankt.
    Mvg,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey,
    Je weerkoffer is geweldig!!
    Ik ben laatstejaarsstudente en zoals iedereen sta ook ik voor een eindwerk.
    Hiervoor ben ik op zoek naar leuke weerkaartjes...
    Zou je me je prentjes willen doorsturen? Als het niet erg vind zou ik ook graag de prentjes hebben van kleuters die op verschillende manier zijn aangekleed.
    Als je het niet erg vind om deze kaartjes door te sturen mag je dit altijd doen naar volgend e-mailadres: jillhellemans@hotmail.com

    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo,

    Ik ben een eerstejaarsstudent kleuteronderwijs. Ik heb de opdracht gekregen om een weerkoffer te maken maar ik ben op zoek naar zulke prentjes zoals jij... Ik vind het een zeer mooie weerkoffer en ik zou die kaartjes ook graag gebruiken.
    Zou je eventueel de kaartjes van de dagen, het weer en van de thermometer en pluviometer eens willen doormailen? DobbelaereEllen@hotmail.com

    Alvast heel erg bedankt!

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo

    Je prenten zijn zeer mooi en leuk.
    Mijn vriendin moet ook een weerkoffer maken, zou jij je prenten willen doorsturen aub?

    Mvg
    Gregg

    greggske@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,

    ik vind je koffer echt super.
    Zou je de prenten die je gebruikte nog hebben?
    Zou je ze anders willen mailen?

    M.v.g.
    Ülriche

    ulriche_buyse@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beste,

    Ik vind uw weerkoffer echt prachtig!!
    Ik ben studente uit het 1e jaar Kleuteronderwijs.
    Ook ik zou, net als vele andere, graag uw prenten willen gebruiken. Indien dit mag van u.

    Mocht u ze willen mailen: ivie@hotmail.be

    Alvast bedankt,
    MVG,
    Ivy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey,

    Ik zit in het tweede jaar kleuteronderwijs en moet volgende week voor mijn examen een weerkalender maken en verantwoorden. Ook ik ben dus geïnteresseerd in jou prenten van zowel het weer als van de dagen. Zou je het erg vinden om ook deze naar mij te sturen op het volgend e-mailadres?
    steffi-lambregt@hotmail.com

    alvast bedankt

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo!
    Ik vind je weerkaartjes prachtig! Net zoals je kaartjes voor de dagen van de week trouwens! Ik ben voor in de kleuterklas ook op zoek naar zo'n mooie kalenders en daarom wou ik vragen of je die kaartjes zou willen doormailen? Of laten weten waar je ze gevonden hebt?
    Dankjewel,
    groetjes, Annelies
    liesjevdg@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo,

    Na 9 jaar in het onderwijs mag ik in september starten in de speelleerklas. Tijdens het vele zoeken naar allerlei leuk materiaal kwam ik in contact met jouw site. Hier vond ik dus de kaartjes die volledig naar mijn zin zijn. Zou het dus mogelijk zijn om de kaartjes van de weerkalender, zowel de zwart-witte als de gekleurde en de kaartjes van de dagen, door te mailen? Je zou me daar een enorm plezier mee doen. Als ik jou kan helpen met iets?

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo!

    Wow, knap gemaakt!

    Ik word vanaf september juf van een 3de kk en jouw weerkalender spreekt me enorm aan, zouje me aub de kaartjes kunnen doormailen (gekleurd, zwart/wit enzo)...
    Zou super zijn...

    Alvast erg bedankt!
    mail: spicyke@hotmail.com

    groetjes,
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hallo,


    ik val ook in herhaling, maar inderdaad het mag gezegd worden, jouw koffer is echt super mooi! Zou ik ook die prentjes mogen krijgen (zowel in kleur als in zwart wit).

    Alvast bedankt

    Groetjes Katrien

    katrienrabijns@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo
    ik ben echt,zoals iedereen hierboven, onder de indruk van je weerkoffer en natuurlijk ook van de prentjes.
    Zou je het zien zitten om deze door te sturen?

    Bedankt!
    Groetjes Suzanne

    suzanne.verbeelen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heey!

    Amai, zo een mooie koffer, echt super leuk gemaakt !
    Zou het indien mogelijk zijn om de prentjes eens door te mailen: jasmien_dc@hotmail.com

    HARTELIJK dank al !
    Altijd leuk voor de kleuters !
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hallo

    Ik heb een vraagje over de prentjes van de dagen van de week. Waar heb je die van gehaald? Moest je ze op je computer hebben staan, zou je ze dan eventueel kunnen doorsturen? Ik vind ze heel mooi en ben op zoek naar een update versie ; )
    email: mascharlotte@gmail.com

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hallo,
    ik deel de mening van iedereen hierboven. Nu is mijn vraag of ik ook die foto's zou toegestuurd kunnen krijgen. Ik ben eerstejaarsstudent en ik kan deze kaartjes zeer goed gebruiken voor mijn stage.
    email: emeliepauwels@hotmail.com

    Alvast heel erg bedankt!
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo,
    ik ben een eerstejaarsstudent en zal dit ook nog moeten maken als opdracht. Ik vind je koffer heel mooi en zou je ook eens de afbeeldingen kunnen doormailen naar mij? Ik zou deze heel goed kunnen gebruiken voor allerlei opdrachten.
    Mijn emailadres is wiebouwsteffi@msn.com
    Alvast bedankt en heel veel succes nog in je verdere opleiding! (indien je al afgestudeerd bent en nog geen werkplaats gevonden hebt, ik weet een plaatsje zijn om iedere maandag aan het werk te gaan, tot en met juni)

    Groetjes Steffi!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo, het is een zeer leuke weerkoffer. Ik ben een eerstejaarsstudent en moet ook een weerkoffer maken. Zou je eens die afbeelding kunnen doorsturen?
    Hier is mijn emailadres; sofieke_reynaert@hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt !

    Groetjes Sofie !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo,
    Je hebt een prachtige weerkoffer gemaakt! De kaartjes van de mannetjes waar heb je die gevonden? Ik ben ernaar op zoek maar vind nergens zo'n mooie.
    Zou je ze kunnen doormailen naar mij? greet.dhaese@gmail.com
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey Kim,
    wat heb je dat mooi gedaan! Ik sta in het buitengewoon onderwijs en we zijn op zoek naar een weerkoffer, deze van jou sprak me onmiddelijk aan. Graag zouden we een soortgelijke koffer maken. Zou je de symbolen/kaartjes willen doorsturen aub.? Wijzelf en onze kinderen zouden je heel dankbaar zijn.

    Groetjes Hedwig.
    hedwig.geschier@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. dag kim,
    ik vindt je weerkoffer met zeer leuke prentjes. ik ben een eerstejaarsstudente en moet dit jaar ook ee koffer maken. zou je de prentjes eens kunnen doorsturen? (angele_verm@live.be)
    alvast bedankt!
    groetjes angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hey Kim,

    Ik vind je weerkoffer echt super. (net zoals zovelen)
    Zou ik je weerkaartjes eens doorgestuurd kunnen krijgen? (zowel deze in kleur als zwart-wit)
    e-mail: boabc123@hotmail.com
    Ik weet dat er veel mensen erachter vragen maar dat is omdat ze echt super zijn.

    groetjes Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Kim,

    Ik vind je weerkoffer heel mooi gemaakt. Zelf ben ik een soortgelijke weerkoffer aan het maken. Ik vind de 3 prenten van de thermometer leuk, maar kan ze nergens op internet vinden. Zou je deze willen doorsturen naar mijn email? (stefke577@hotmail.com)
    danku!
    Groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo,

    Het is echt een super mooie weerkoffer!
    Heb je eventueel de prenten op je computer staan? Kan je die dan evt doorsturen. Je zou me er een groot plezier meedoen.
    (elina.van.cauwenbergh@gmail.com)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hey

    Mooie weerkoffer! Ik ben al enige tijd op zoek naar duidelijke weerkaartjes en die van jou spreken me erg aan! Kan je ze evt doorsturen aub? Alvast bedankt!

    wendy.vanbergen87@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Beste Kim,
    Als lereras in de speelleerklas ( BUO) ben ik al enkele jaren op zoek naar goede en mooie weerkaartjes. En jij hebt die blijkbaar gevonden. Je zou me een groot plezier doen mocht je me ze bezorgen. Als ik jou ooit met iets kan helpen, laat je het maar weten! Groetjes en bedankt

    lieve.rauwoens@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo!
    Je weerkoffer is heel erg origineel! En ook de duidelijke prenten spreken me erg aan! Is aantrekkelijk voor de allerkleinsten. Ook ik ben op zoek naar weerkaarten en vroeg me af of je deze mss wil doormailen? Alvast bedankt!
    Groetjes

    martensdebbie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo,

    Net als alle anderen vind ik je prentjes en je koffer superrrrrrrr!!!!!!!!

    wil je ze mij ook doormailen! Heel erg bedankt!
    ellyeyletten@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi,

    Voor mij geldt net hetzelfde als bij iedereen.
    Je koffer is prachtig.
    Ook ik wil vragen of je het kan doormailen?
    ruytersjudith@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik val waarschijnlijk in herhaling. Maar jou kalender is echt super.
    Ik zou het graag gebruiken bij de grote spruiten van het eerste leerjaar!
    Kan jij het doormailen? Alvast bedankt!
    tamara.maes@live.be

    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Beste juf Kim,
    PRACHTIGE weerkoffer!!!
    Zou je eventueel zien zitten om mij ook eens de kaartjes door te sturen??

    Groetjes
    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohja, mijn emailadres is vandenberghe.jolien@hotmail.com ;-)

      Verwijderen
  53. Dag Kim,

    Ook ik zal in herhaling vallen, een prachtige weerkoffer! Zou je de symbolen van het weer op computer staan hebben?

    Vriendelijke groeten
    Noor

    noorverhulst751@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Kim,

    heel erg mooi gemaakt!
    Zoals vele anderen hier op de blog vind ik jouw weerkoffer echt super! Zou het mogelijk zijn om ook mij deze prentjes door te sturen?

    mvg, Cindy

    cindykeuh25@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hier nog een enthousiasteling over uw werk!
    Mijn adres: biekeswartebroeckx@gmail.com.
    Alvast bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hallo Kim

    Wat een toffe weerkoffer!!!
    Tijdens mijn zoek toch naar leuke weer-en weekprenten kwam ik op jouw blog terecht.
    Zou het nog mogelijk zijn om de prenten door te mailen? katja77@msn.com
    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groeten
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi

    Zou je misschien je prentjes ook naar mij kunnen doorsturen? Je zou me hier enorm mee verder helpen!
    Mijn email-adres is: gitte.vandenbergh1@student.artesis.be

    Alvast bedankt!
    Gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hey,
    Ik mag na de paasvakantie een klas inrichten en ik vind jouw prenten echt super!
    Zou het soms mogelijk zijn om je prentjes door te sturen aub?
    Je zou me er een heel groot plezier meedoen.
    Joyce_eeckhoudt@hotmail.com
    Alvast bedankt
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo

    Net zoals iedereen vind ik je weerkoffer prachtig. Ook ik heb de opdracht gekregen om een weerkoffer te maken. Zou je eventueel uw prenten (zowel de ingekleurde als niet ingekleurde) kunnen doorsturen naar mij? vanlerberghe_sarah@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo,

    zou het mogelijk zijn ook naar mij even die mooie prentjes van bij de thermometer door te mail aub? Je zou er mij en mijn vriendin een groot plezier mee doen. email: jonas.de.lanhge94@gmail.com

    Alvast bedankt!
    Jonas

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi,
    Ik ben geen beginnende kleuterjuf. Ik sta reeds enkele jaartjes in het vak maar jouw weerkoffer is het tofste wat ik al gezien heb.
    En dan nu natuurlijk de vraag.
    Zou je me indien mogelijk ook de prentjes kunnen doorsturen?
    Een oude rot in het vak dankt je.
    Groetjes,
    Inge
    inge.nini@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo!
    Super leuke weerkoffer!
    Ik ben nog op zoek naar bijpassende prentjes voor mijn thermometer in de klas. Zou je die van jou willen doormailen?-> andrea_vanslembrouck@hotmail.com
    Je zou mij er een super groot plezier mee doen!
    Bedankt!
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo juf

    Een dikke proficiat... Jouw weerkoffer is echt superleuk! En vooral heel origineel.
    Zou het jou storen om de kaartjes door te sturen aub? Ik wil gerust wat info van mezelf jou ook doormailen vb. tik-takliedjes en verwerkingen....
    Alvast bedankt voor jouw moeite.
    Mijn emailadres is kristien.baten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo,

    Wat een mooie weer koffer. Ik was opzoek naar mooie plaatjes voor het weer voor te stellen en kom Hierop uit. Kan je toevallig naar mij de kaartjes doorsturen?

    E-mail is: biancajacobs78@gmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey!

      Wat een mooie koffer! Dit zou ik ook wel willen, mooi afgewerkt enzo!

      Zou je de prentjes kunnen doorsturen naar mij?
      Mijn emailadres: elina.van.cauwenbergh@gmail.com
      Lieve groetjes Elina

      Verwijderen
  67. Heel leuke koffer ! net zoals de andere ben ik geintresseerd in de kaartjes, zou me heel erg helpen aagezien ik net afgestudeerd ben :)
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi!

    Ook ik vind de koffer geweldig en ben zeer geïnteresseerd naar de kaartjes die je gebruikt hebt. Zowel de weer- seizoens- en thermometer kaarten, zou je mij de kaartjes kunnen sturen?
    Je zou mij en de kinderen in mijn klas er een groot plezier mee doen!
    Mijn adres: tessjuuuh@hotmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mooi gemaakt! Ik heb ook oude koffers gevondenen ga ze ook schilderen! Maar ben nu ook nog opzoek naar weerplaatjes maar vindt geen mooie! Nu wil ik je vragen of je me soms jou plaatjes van jou weerdoos kunt mailen of een link waar ik de plaatjes vind?
    Groetjes jolien
    Mijn mailadres is jolien_cornelissen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Superleuke kaartjes!!! Ik ben ook een weer en dagkoffer aan het maken voor elke graad in de kleuterschool. Dit wordt dan ook gebruikt in de zorgklas. Ik vond jou kaartjes leuk voor groot en klein, kan je ze mij even doorsturen aub?
    Alvast dankjewel!
    Groetjes Lieselot
    (descheemaeker.lieselot1@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een ontzettend toffe koffer! Het ziet er allemaal super mooi en professioneel uit!
    Ik ben al een tijdje op zoek naar goede weerkaartjes en deze zijn echt perfect! Waar heb je deze gevonden of zou je ze misschien willen sturen? Mijn mailadres is: vooms1993@hotmail.com
    Alvast ontzettend bedankt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dit zijn precies de plaatjes die ik zoek. Zou ik net als mijn voorgangers ook de plaatjes kunnen krijgen? Mijn e-mailadres is antien1963@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Kim,
    wat een mooie weerkoffer heb jij gemaakt. Echt een geweldige inspiratiebron voor een beginnend leerkracht zoals is. Zou je mij misschien kunnen laten weten waar je de prentjes gevonden hebt, of zou je ze kunnen doormailen?
    karolien_hulsegge@hotmail.be

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo Kim,
    Net zoals iedereen vind ik het een originele leuke weerkalender. Graag zou ik ook zo een kalender maken. Zou jij mij misschien kunnen laten weten waar je de prentjes hebt gevonden of ze willen doormailen?
    stefanie_xjes@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hey Kim,
    Zoals iedereen vind ik jou weerkoffer echt leuk! Ik ben zelf ook bezig om eentje te maken, maar vind jou tekeningen echt leuk! Op het internet staan er zoveel, maar ik vind geen enkel echt leuk om te gebruiken.
    Zou je ook aan mij willen laten weten waar je de prentjes gevonden hebt of zou je ze willen doormailen?
    sarahvanfroy@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo,

    Wat een mooi weerkoffertje.
    Zou je dat eventueel zien zitten om mij die symbooltjes ook eens door te sturen als je ze nog hebt aub?
    Is het eventueel ook mogelijk om mij de symbooltjes van de dag ook eens door te sturen aub?
    Mijn mailadres is valerie@claeys-vandenbossche.be
    Heel erg bedankt

    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Dag Kim

    Ik vind dit een heel mooie weerkoffer.
    Zelf moet ik ook een weerkoffer maken, maar ben nog opzoek naar goede kaartjes.
    De kaartjes die u gebruikt vind ik heel mooi. Is het mogelijk om deze kaartjes door te sturen?
    Mijn mail adres is: jasmiencallewaert95@gmail.com

    Alvast bedankt
    Jasmien Callewaert

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi Kim!

    Wat een heel mooie weerkoffer en wat een goed idee!
    Zelf wil ik het ook in mijn stageklas vast gaan hebben over het weer in de ochtend, ik kan hiervoor alleen moeilijk plaatjes vinden!
    En de kaartjes die jij gebruikt vind ik heel mooi, als je die in een bestandje heb zou je die dan naar mij willen doorsturen?
    Mijn mail adres is: fleurschram@hotmail.com

    Alvast bedankt
    Fleur Schram

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hey kim,

    Ik heb net jouw blog ontdekt. en ooo wat is jouw weerkofertje super mooi ..
    ik zou graag jouw prentjes gebruiken zou jij die kunnen door sturen naar sarahvanloo_8@hotmail.com

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hey,
    Ik mag een kleuterklasje gaan inrichten en vind je weerkoffertje prachtig.
    Zou het mogelijk zijn om deze kaartjes door te sturen?
    shana_alenteyns@Hotmail.com
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi hoi, ik ben helemaal wild van je koffer! Knap werk! Aangezien ik een carrièreswitch doe, ben ik op korte tijd zoveel mogelijk materialen aan het verzamelen. Zou je de prenten ook aan mij willen sturen? Alvast bedankt! (kstockmans@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hallo,
    Het is al heel veel gezegd maar toch super tof gedaan! Zoals alle anderen voor mij ben ik ook op zoek naar de prentjes die jij gebruikt. (Waarschijnlijk ben je dit al beu gehoord.)
    Als je het toch zou zien zitten om de prentjes naar mij door te sturen (vooral de weerkaartjes met de kindjes op en de prentjes van de thermometer), zou ik je zeer dankbaar zijn!
    (katalin.vanhecke@hotmail.com)
    Alvast bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat leuk!
    Zou je het zien zitten om je weerkaartjes door te sturen naar mij? Eventueel ook de kaartjes van de week (want op internet zijn deze van slechte kwaliteit)
    Mijn mailadres is: evivandenbussche@gmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. super leuk en zeer duidelijke prenten.

    zou jij het zien zitten om de weerkaartjes door te sturen aub??

    mijn emailadres is jessie.rampaert@so.antwerpen.be

    alvast bedankt

    groetjes jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Het klinkt al afgezaagd, maar is en blijft een fantastische weerkoffer. Mocht je de prenten nog online staan hebben, wil je me die doorsturen? Dan kan ik in de vakantie hiermee aan de slag. Alvast heel erg bedankt!
    mietdevriese@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi,
    Super leuke weerkalender, mooie prentjes.
    Als het kan, mag je mij de prentje ook mailen.
    Mijn mailadres: rafnele@gmail.com

    Alvast bedankt,
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  88. hoi
    supermooi gedaan
    zou u naar mij de prentjes ook eens willen doorsturen

    celinevangrembergen@hotmail.com

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  89. wauww! wat een leuk koffertje! En inderdaad de prentjes zijn super leuk, kan je mij deze doormailen of even laten weten vanwaar je deze hebt? SchepersRomina@hotmail.com

    Groetjes en alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hoe een leuk koffertje!
    Zou je de prenten kunnen doorsturen? Ik zou ze prentjes graag gebruiken om tijdens mijn stage te gebruiken.
    Mijn mailadres is saravdbosch95@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Na heel wat zoekwerk naar leuke en mooie, duidelijke weerkaartjes, kom ik steeds terug bij jou koffer. Eenvoudige en toch heel duidelijke tekeningen. Zijn dat prentjes van de uitgeverij Averbode? Kan je die in de handel verkrijgen of heb je die nog in een bestand staan?
    Kan je ze me doorsturen aub? Je zou me er ontzettend mee helpen.
    Ik heb al verschillende weerkalenders geprobeerd, maar telkens is iets wat volgens mee ontbreekt of niet duidelijk genoeg overkomt bij de kleuters.
    mijn mailadres is:lieve.parmentier@vbsspesnostra.be
    hartelijk dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Prachtige weerkoffer. Ook bij mij dezelfde vraag, heb je de kaartjes toevallig op pc staan en kan je ze eventueel doormailen. Alvast bedankt en doe zo verder, Anne
    anne.gooris@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hele mooie en functionele weerkoffer. Een inspiratie voor velen onder ons. Indien de afbeelding worden doorgemaild, had ik ze ook graag ontvangen op elske.godrie@gmail.com Echt goed gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. hallo, leuk gedaan! Hopelijk blijf je nog veel kleuterdingen creëren! Mij mag je het ook doorsturen: verena.piessens@gmail.com. ps misschien is het een idee om de documenten online te zetten via een pdf bestand? Je kan dit gewoon converteren door word (rechtsboven klikken en op converteren)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. beste
    kunt u het misschien doorsturen? tweede kleuterklas aub
    alvast bedankt
    alikaan.kocaman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. ik ook aub, heb het tegen maandag nodig.
    alvast bedankt
    e-mail: alikaan.kocaman@hotmail.com
    liefst die van de tweede kleuterklas

    BeantwoordenVerwijderen
  97. en die van de thermometer van wat ze aan moeten doen?
    alvast hartelijk bedankt
    fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hallo! Wat een prachtige weerkoffer! Zou ik al de prentjes ook mogen aub? Zou ideaal zijn voor in de klas!
    chloe_lodewyckx@hotmail.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hallo,

    super leuke weerkoffer!
    Zoals velen hier vragen heb ik dezelfde vraag. Zou je toevallige de prentjes digitaal hebben staan om door te sturen?

    margot.goddyn@student.vives.be

    Alvast bedankt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  100. het ziet er super leuk uit. zou je de kaartjes ook naar mij kunnen sturen?
    ineke.vdb@hotmail.com

    alvast bedankt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat een prachtige weerkoffer heb je gemaakt. Ik heb ook wel belangstelling voor de kaartjes/prenten. Zou je deze mij ook willen sturen? k_beerrie@hotmail.com

    Alvast bedankt!
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Beste, superleuk koffertje, heel duidelijke prenten. Stuur jij ze door naar geïteresseerden? Ik hoor hier alvast bij, nathalie_ackx@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hallo,

    Wat een mooie koffer !
    Zo leuk gedaan :)
    Ik zou heel erg geïnteresseerd zijn in jouw weerkaartjes. Ik start binnenkort mijn eigen klasje en ben op zoek naar mooie kaarten. Ik wil je gerust iets sturen in ruil :)

    Alvast bedankt

    sofie.beheyt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hallo,
    Ik ben kleuteronderwijzer. Zoals velen hierboven vermeld, heb ik ook veel interesse in deze mooie afbeeldingen.
    Kan je dit ook even doormailen?

    Alvast bedankt,

    peter.remerie@vbsdekameleon.be

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hallo,
    Ik geef les in het eerste leerjaar en zou de prenten ook heel graag gebruiken? Zou je deze willen doormailen? Alvast bedankt!!! grietva@sintjozefbasis.be

    BeantwoordenVerwijderen
  106. ook ik vroeg me af of u de prenten zou willen doormailen :-) vooral dan die van 2e en 3e kleuterklas. Wat zijn ze mooi!
    dank je wel alvast!
    michiels.els@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Bent u op zoek naar een zakelijke lening? persoonlijke lening, huislening, autolening, studielening, schuldconsolidatielening, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. Of u hebt om welke reden dan ook een lening geweigerd door een bank of een financiële instelling. Wij zijn particuliere geldschieters, die leningen verstrekken aan bedrijven en particulieren met een lage en betaalbare rentevoet van 2%. indien geïnteresseerd? Neem vandaag nog contact met ons op (clintonjohnson536@bk.ru) en ontvang vandaag nog uw lening. Met vriendelijke groet, Clinton Johnson Investment Team

    BeantwoordenVerwijderen
  108. mijn naam is Agnes Paul ben erg blij vandaag omdat ik mijn lening van 9000 euro heb gekregen van sabinhelps vermogensbeheer, je kunt contact opnemen met agent Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp + 79267494861. voor meer informatie over hoe je je lening kunt krijgen, niet doen vergeet haar te vertellen dat ik je voorstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hallo, jouw weerkoffer ziet er heel leuk uit! Ik start dit jaar in het eerste leerjaar. Ik zou graag met jouw prenten werken om een weerkoffer voor de leerlingen te maken. Zie je het zitten om je materiaal door te sturen?
    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik wil Karin Sabine leningen voor mij een lening van € 9.000 waarderen als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan om opgelicht te worden door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +7 901 709-57-43

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Hallo

    Heb je net afgewezen door uw bank de laatste tijd en er is geen waar anders kunt u de lening die u nodig hebt,neem vandaag nog contact met ons op en laat zien hoe we u kunnen helpen, alleen eerlijke en oprechte mensen welkom om toe te passen, soms wat we nodig hebben is gewoon om ons heen en we kunnen uiteindelijk niet nodig hebben om meer schulden te krijgen om onze financiële problemen op te lossen, met een goed advies en oplossing die wij bieden u kunt er zeker van zijn dat u op zoek bent om uit die krappe hoek te komen die u zich op dit moment bevindt. Iedereen is welkom om te informeren over onze diensten.

    Vul hieronder de volgende informatie in:

    naam:
    leeftijd:
    adres:
    staat:
    land:
    telefoonnummer:
    benodigde hoeveelheid:
    looptijd lening:
    doel van de lening:

    Vriendelijk contact met mij ASAP, zodat we kunnen beginnen met uw lening proces

    E-mail(chasebanktransferdesk@gmail.com)
    chasebanktransferdesk@yandex.com

    Met Vriendelijke Groet.
    James Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hallo iedereen. Mijn naam is Johnny Vandenberghe Brempt ik kom uit België ik zag mensen getuigen over dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf en het is maar goed dat ik ook 3 keer het slachtoffer was van zwendel totdat ik dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf vond God draag me wees getuige dat dit bedrijf echt en legitiem is ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen en ik werk op 2 plaatsen om meer geld te verdienen voor mij en mijn kinderen dit bedrijf hielp me daarna door hen uit te leggen dat het bedrijf me zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ik zou gaan om mijn lening veilig te ontvangen, was ik bang omdat ik werd bedrogen voordat ik dacht dat mij hetzelfde zou overkomen, maar ik zei tegen mezelf dat God het beste weet. Het bedrijf vertelde me dat het 8 uur duurde om een lening te ontvangen en ik dacht er 8 uur te snel over na. vereiste informatie Ik heb mijn lening binnen 8 uur ontvangen, zoals vermeld. Toen ik mijn lening ontving, zei ik tegen mezelf dat God degene is die me dit bedrijf heeft laten vinden en ik heb dit bedrijf al voorgesteld aan 1 van mijn vrienden die ook hulp nodig heeft, dus iedereen hier of waar dan ook zie je dit bericht als je een echte nodig hebt lening dit is het enige bedrijf dat kan helpen zonder enige twijfel of falen ik ben elke dag gelukkig vanwege dit bedrijf en God ik bid God dat mevrouw Patricia Kingsman de laatste is in deze wereld zodat ze mensen in nood kan blijven helpen. Ik heb contact opgenomen met dit bedrijf via e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Dank aan iedereen die mijn bericht en post leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme leningverstrekker van 2023 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft. stuur ons alstublieft een e-mail op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen de komende 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com als je geïnteresseerd bent

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Mijn naam is Mariette Mosselmans en ik kom uit Brussel in België. Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van Patricia Kingsman en ik heb over dit bedrijf gehoord en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me heeft geholpen en 100% dit bedrijf is echt, dus iedereen die een lening nodig heeft, dit is het juiste bedrijf om vanaf nu een aanvraag in te dienen. Ik heb een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 euro en dit bedrijf heeft me onmiddellijk geholpen. Ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat ik zag andere mensen het doen en ik ben blij een van de mensen te zijn die getuigenissen delen over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt, je helper is hier. hun contactgegevens zijn patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Mijn naam is Katrien Dasseville en ik kom uit België. Ik wil deze tijd gebruiken om iedereen op internet te vertellen hoe ik mijn lening heb ontvangen nadat ik 3 keer ben opgelicht. goed werk en over hoe ze mensen hielp, dus besloot ik me aan te melden en ze vertelde me wat ik moest doen. Ik was bang, maar ik deed het vanmorgen. bedrag en het was mijn lening, ik ben zo blij. Dus ik wil deze tijd gebruiken en tegen iedereen op internet zeggen dat dit bedrijf echt is als je een lening nodig hebt, dit bedrijf is het juiste bedrijf om een aanvraag in te dienen, laat je niet oplichten zoals ik, want er zijn oplichters die zich aanmelden bij dit bedrijf en je zult gelukkig zijn. hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hallo iedereen. Mijn naam is Johnny Vandenberghe Brempt ik kom uit België ik zag mensen getuigen over dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf en het is maar goed dat ik ook 3 keer het slachtoffer was van zwendel totdat ik dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf vond God draag me wees getuige dat dit bedrijf echt en legitiem is ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen en ik werk op 2 plaatsen om meer geld te verdienen voor mij en mijn kinderen dit bedrijf hielp me daarna door hen uit te leggen dat het bedrijf me zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ik zou gaan om mijn lening veilig te ontvangen, was ik bang omdat ik werd bedrogen voordat ik dacht dat mij hetzelfde zou overkomen, maar ik zei tegen mezelf dat God het beste weet. Het bedrijf vertelde me dat het 8 uur duurde om een lening te ontvangen en ik dacht er 8 uur te snel over na. vereiste informatie Ik heb mijn lening binnen 8 uur ontvangen, zoals vermeld. Toen ik mijn lening ontving, zei ik tegen mezelf dat God degene is die me dit bedrijf heeft laten vinden en ik heb dit bedrijf al voorgesteld aan 1 van mijn vrienden die ook hulp nodig heeft, dus iedereen hier of waar dan ook zie je dit bericht als je een echte nodig hebt lening dit is het enige bedrijf dat kan helpen zonder enige twijfel of falen ik ben elke dag gelukkig vanwege dit bedrijf en God ik bid God dat mevrouw Patricia Kingsman de laatste is in deze wereld zodat ze mensen in nood kan blijven helpen. Ik heb contact opgenomen met dit bedrijf via e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Dank aan iedereen die mijn bericht en post leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Goede dag allemaal op deze site

    Mijn naam is An Goedknegt, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Breda. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman. op een dag besloot ik opnieuw op zoek te gaan naar een lening omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot het te geven een poging en ik vroeg een geleend bedrag van 750.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen, inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie dacht ik dat het oplichterij was, maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook getuigden over haar goed daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld stortte dat nodig was voor mijn lening, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen. Ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik een bedrag van 750.000,00 euro op mijn bankrekening heb bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen over haar geweldige hulp. Dus iedereen in Nederland of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu dat zelfs als er nepmensen zijn die clams naar leningverstrekker mevrouw Patricia Kingsman door God is gestuurd. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via Whatsapp of per e-mail en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen